Metalbloggens samarbetspartner:

lördag 23 januari 2010

Stone Temple Pilots närmar sig release..

Stone Temple Pilots är ett sånt där band som jag gillade som fanken ett tag.
Speciellt dunderskivan "Core", kanske en av de bästa debutalbumen någonsin.
Scott Weiland har dessutom en röst som tilltalar mig, även om han verkar rätt svår att jobba med.

Nu ser det i alla fall ut som om det närmar sig release, då mixningen av kommande plattan startar på måndag. Vill du läsa mer så kolla in den ganska fylliga intervjun på Spin!

För övrigt får det mig också att fundera lite.
Blir det något tredje kapitel med Velvet Revolver? Och vem står i så fall bakom micken?
Det går säkert att Googla fram, men jag provar såhär istället.
Nån av er som vet?

3 kommentarer:

  1. kan du inte göra texten ett snäpp större eller byta font, bloggen din är väldigt svår att läsa ibland

    SvaraRadera
  2. Jo, det kanske jag kan.
    Är ni fler som tycker så?

    Värt att göra ett test, kanske!

    SvaraRadera
  3. Ja Jag måste nog hålla med.

    SvaraRadera