Metalbloggens samarbetspartner:

lördag 30 januari 2010

Kan man reklamera sig själv?

Frågan är helt klart berättigad.
Alltså, allvarligt talat - just nu är hela jag full med småskavanker, känns det som.

Efter en helt vanlig dusch så har jag fan fler krämer & salvor än ett random damlag i handboll, typ. MIssförstå mig rätt, tjejer är mjuka, mysiga & luktar gott (i alla fall min tjej!), men inte faaaaaan vill jag gå igenom en sån procedur varenda gång jag sprungit genom en dusch. Jag kommer ju snart att måsta kliva upp innan jag gått och lagt mig för att hinna till jobbet.
Det är Bepanthen för att tatueringen inte ska torka ut.
Det är fotsalva för att hälarna har spruckit.
Det är Voltaren för att ett knä inte funkar.
Det är deo, raklödder och allt möjligt för att man inte ska lukta surgubbe.
Dags för reklamation.
Kan man få en ny kropp, kanske?

Tröstar mig med AC/DC just nu (antagligen till grannarnas stora glädje, klocken är ju snart halv åtta en lördagsmorgon). Eminenta klassikern "High Voltage", och de har nog rätt.
Det är en lång väg till toppen om man vill rocka...

4 kommentarer:

  1. Haha du är ju en sån där metrosexuell;)
    Fast jag hoppas inte det är Söndag som du skrev då jag tänkt vara full och kolla in Machine Head ikväll!!

    SvaraRadera
  2. Japp. Ofrivillig Metrosexuell. Vilket straff.
    Och uppenbarligen glömde jag hjärncells-salvan, för visst är det lördag idag. Inte söndag. Doh!

    Och ja... jag är avundsjuk på dig. Machine Head. Kungligt!

    SvaraRadera
  3. Om Du skiter i att raka dig så kan du skryka en kräm från listan och tjäna några minuter i sängen.

    Å Machine Head hade ju varit bra mycket roligare att gå än att vara på jobbet.

    SvaraRadera
  4. Jodå, man känner igen sig. Det går utför efter trettio. Om alla krämpor ökar exponentiellt är jag rädd att jag är rullstolsbunden vid femtio. :)

    SvaraRadera