Metalbloggens samarbetspartner:

lördag 15 januari 2011

Dressman släpper kollektion med rock-legendarerna

Metalblogg.
Modeblogg.
Inte så stor skillnad va?

Hur som helst, jag fick ett mess från en kollega med lite försäkningar om att det nu är officiellt.
Dressman, min all-time hatklädkedja där jag faktiskt aldrig har spenderat en enda spänn hitills på grund av deras reklam, har lyckats med ett konststycke som även jag får buga för.
Att signa legendarerna Rolling Stones till ett samarbete.
Jävligt fräckt faktiskt.
Mer info på den här länken, men det verkar ju på allvar som om du faktiskt kommer kunna köpa en jävligt cool Stones-tisha i den kedjan snart. Flera kedjor har ju sen tidigare KISS, AC/DC, Motörhead och Iron Maiden, så den största frågan kanske är när man kan köpa en Behemothtröja på din lokala Brothersbutik?

Själv spenderar jag kvällen med att förälska mig i Agalloch, ett band jag plockade upp i det här inlägget. Givetvis beställde jag "fel" platta och fick istället hem den 4 år äldre "Ashes Against The Grain", men det spelar mindre roll. Jävlart vad vackert, avigt, bra.
Senare väntar en grym match på TV10. Baltimore Ravens vs Pittsburgh Steelers, NFL-fotboll at it's best. På det hela en bra lördag, alltså!

3 kommentarer:

  1. Rolling Stones & dressman.....sheit. Not the coolest place....haha

    SvaraRadera
  2. Fy helvete! Räcker det inte med att Carlings har förstört alla Iron Maiden, Ramones och Stones-tryck redan?

    Jag har jobbat för den här koncernen och jag har inget annat än av avsky för dom.

    SvaraRadera
  3. Säger mer om Rolling Stones än om Dressman om du frågar mig, hehe!

    SvaraRadera