Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 27 januari 2011

Ikväll skakar Stockholm - Bring Me the Horizon är i stan!



Ikväll smäller det, å det grövsta.
Brittiska Bring Me The Horizon är istan, och det lär bli blodsvite på den spelningen. Bandet är bland det svettigaste jag har sett live, och vad jag förstår så är Arenan mer eller mindre utsåld.
Och jag ska dit.
Nice!

Alltså laddar vi lite. Ovan har du videon till en av singlarna från nya skivan med det bisarrt långa namnet "There is A Hell believe Me I've Seen It, There Is A Heaven Let's Keep It A Secret", en skiva som lär innehålla bra många fler singlar än just "It Never Ends".
Vill du ha än mer läsning så kolla in när bandets förra giv var Veckans Tips. Och kika in här imorgon, om allt går som det ska så har jag haft kameran med mig och kan dela med mig av lite bilder. Hepp!

4 kommentarer:

  1. Mitt intresse har faktiskt svalnat väldigt snabbt och mycket för det här bandet. Det var kul till en början men jag har inget intresse av att lyssna på skivan längre. Inte speciellt långlivat och jag tror att BMTH är ett resultat av "modernare metal"; att det inte håller i längden.

    Hade dock tankar på att se spelningen så jag ser fram emot att få en redogörelse.

    SvaraRadera
  2. Så kan det gå.
    Jag har däremot stora förhoppningar på kvällens spelning, kanske mest för att jag var där när de anordnade fullständigt upplopp i Close-Ups tält på Metal Town.
    Får man se nåt liknande ikväll är det nog bäst att ta med sig hjälm!

    SvaraRadera
  3. Lycka till i kväll, inväntar din redogörelse imorgon 08:00 :)

    SvaraRadera