Metalbloggens samarbetspartner:

lördag 12 februari 2011

Berg

Jomen, jag är ju inte här.
Jag är ju borta.
Åre, på kickoff med hela företaget. Det går bra nu.
Du får roa dig med annat idag.
Som att kolla på berg, t ex, precis som jag. Jag gillar berg. De är sjukt coola.
Majestätiska, tysta, tuffa. Lite som jag, fast tvärtom.
Så, här och här finns lite bilder från när jag and the wife went to Canada once upon a time.
Där har de berg.

Äh, vafan. Vi tar väl en spellista på det.
Här har du Metalyze Hail to Mountains Extravaganza, en jävligt spretig historia med allt från Dozer, Immortal, Grand Magus och Helloween. Bland annat!

1 kommentar:

  1. Berg var bättre för några år sen. I och för sig fick han sätta en senast. Vilket ju var kul Är det PSV nu för han, eller? 8)

    aaah

    If a mountain could talk?

    SvaraRadera