Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 17 februari 2011

Mastodon klara för Sonisphere!

Jajamen - det blev Mastodon som kommer hit på Sonisphere!
Halleluja!
Ja, bilden är ju Corey Taylor från Slipknot, de ska visst också dit men det är ju mindre viktigt...

Biljetter släpps den 25/2. Jag ska dit. Det ska Brent Hinds och company också.
Per däremot, min vän, ska nog inte det. Han ska på Getaway Rock istället.
Nä, det är inte synd om honom, men som han själv konstaterade... vafan ska det vara på samma dag för?

Nå, mer om det på Aftonbladet. Nu är det bara att ladda vidare, även om In Flames och Mustasch faktiskt inte höjer pulsen nämnvärt. Mastodon ska ju dit. Chaschwing!

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag heter Max och jobbar på Prime, bland annat med Stockholm Globe Arenas.

    Såg att du har skrivit på din blogg om att Sonisphere kommer till stan och förvandlar Globenområdet till en festival. Kul!
    Tänkte att du kanske är intresserad av en karta över var scenerna kommer finnas t ex.
    Har du någon mail jag kan skicka bilden till?

    Ha det fint,
    Max

    SvaraRadera
  2. Max:
    hör gärna av dig till mig med :)

    SvaraRadera
  3. Jag ska också gå, men för att se Mustasch, In Flames och Slipknot... men det hade du nog redan listat ut =)

    SvaraRadera
  4. Max -> jajamen, du är välkommen att skicka allehanda info, gratisbiljetter, mutor och kärleksbrev till chief-rebel-angel@hotmail.com

    Grimgoth -> Härmapa. Hahahahahahah... ;-)

    R2 -> Jodå, det förstod jag. Sällskap?

    SvaraRadera
  5. gärna sällskap... =) Vi kommer åtminstånde få med Mange och Hellan också... Jag är en av få som tror det kommer bli bra. Du kan roa dig med att läsa sjukt många negativa kommentarer på facebook och Sonisphere´s sida där.

    SvaraRadera