Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 15 mars 2011

Happy Birthday, Mr Rebel Angel!

Idag fyller Rebellängeln år. 37. En kropp som en 60-åring och en hjärna som en 14-åring, så det stämmer nog. Sovmorgon imorse, lite mys med lillkillen och frugan. Och igår tittade världens bästa svägerska förbi med en överraskningstårta. Bra så, övrigt firande får bli genom att jobba som ett skållat troll, och sen följa med till MVC för att lyssna lite på bebisens hjärta i eftermiddag. Sen mat i det lokala centrumet, tror jag. Extravagant, minsann!
Ovan en bild på kvinnan som skapade (?) skönhetsidealet. Nedan en video på den man (?) som blev reaktionen så småningom. Samma namn har de också, det finner jag minsann lite lustigt...




Precis som vanligt spelar herr Manson inte en av sina egna låtar (har han egentligen annat än covers?), men det får duga ändå.
Grattis till mig!

11 kommentarer:

  1. Gratulerar på både födelsedagen och till kommande lillrocker :)

    SvaraRadera
  2. Vilken strålande årgång -74:a :) Se till att få lite tårta också, Grattis!!

    SvaraRadera
  3. Vilken sammanträffande, jag fyller också år idag! Grattis! :) Tack för en jättebra blogg!

    SvaraRadera
  4. Stort jävla grattis på dig mannen, och kom ihåg vad dom än säger så är inte 37 någon ålder på en gammal häst!!

    Rock On!

    SvaraRadera
  5. Tack - för gratulationer och beröm!

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott, grabben. Kom förbi så ska jag ge dig lite presenter i drickbart format... :)

    SvaraRadera