Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 24 mars 2011

Graveyard i Stockholm

Ikväll kommer Göteborgs stjärnskott Graveyard till stan. De spelar på Kägelbanan, och tar med sig Stones nya favoritband Hong Faux som förband. Spelningen kommer garanterat bli intressant, och detta är ju Led Zeppelininspirerad musik med fullt sväng som man nog antingen inte gillar alls eller blir helt biten av. Jag tillhör de senare...



Med tanke på kvällens begivenhet så blir man ju inte mindre glad av mejl som säger att följande plattor har skickats och kommer ligga och vänta i brevlådan...

WHITESNAKE - Forevermore
AMON AMARTH - Surtur Rising
GRAVEYARD - Hisingen Blues

Som om det inte var nog så vann jag ju en tävling hos Metallbibiotekarierna, och det priset landade i lådan igår. 2 DVD:er med en viss Ronnie James Dio.
Jodå.
Det blir en bra helg den här gången med...!

6 kommentarer:

  1. Hoppas nu att min intervju med ett band inte blir av idag så jag kan få gå på spelningen ikväll.

    SvaraRadera
  2. Det blir nog en kalas kväll, ska du hänga på i kväll ?

    SvaraRadera
  3. Med största sannolikhet. Vill så gärna se dom och har precis fått ack så det blir jobb också.

    SvaraRadera
  4. Ska se på banden i Malmö på lördag, ser riktigt fram emot det. :)

    SvaraRadera
  5. Hisingen Blues ser jag fram i mot nu också.

    SvaraRadera
  6. Jag kan ju meddela att detta var grymt! Mer info kommer på tuneoftheday lite senare med lite bilder såklart.

    SvaraRadera