Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 15 juni 2011

Tävling: Vinn In Flames "Sounds Of A Playground Fading"

Idag släpps en av årets största hårdrocksreleaser - In Flames 10:e studioalbum "Sounds Of A Playground Fading". Bandet spelar på kommande Sonisphere, och medverkar tydligen i en fet intervju i Aftonbladet (även om man nog behöver betala för att komma åt den, om jag fattar det rätt...), och det är ingen vågad gissning att just denna skiva kommer att vara en snackis i mitt kopmisgäng.
Är den bra?
Är den dålig?
Var det bättre förr?
Det återstår att se. Idag får vi i alla fall ta del av den - och befinner du dig dessutom i Stockholm så kan du få den signerad vid 16:30.
Eller så deltar du i Metalbloggens eminenta tävling och vinner skivan!

Jag har ett extra exemplar som får ny ägare, och för att delta i tävlingen så skickar du ett mejl till chief-rebel-angel@hotmail.com där du besvarar följande frågor..

1) Vilket är In Flames bästa album - och varför?
2) Vad heter du (nick går bra)
3) Vilken adress skickas skivan till om du vinner (e-post för kontakt funkar också).

Rätt enkelt va?
Tävlingen pågår till torsdag nästa vecka, alltså dagen innan Midsommarafton, då vinnaren annonseras på den här platsen.
Innan dess kan du ju alltid delta i tävlingen om en platta från Nevermore. Den pågår till på fredag!

3 kommentarer:

  1. 1) Vilket är In Flames bästa album - och varför?
    Vill välja tre stycken: Lunar Strain, The Jester Race och Whoracle för då lät dom som In flames sak göra, och ja det var bättre förr!!

    2) Vad heter du (nick går bra)
    Grimgoth

    3) Vilken adress skickas skivan till om du vinner (e-post för kontakt funkar också)
    grimgoth@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. 1) Vilket är In Flames bästa album - och varför?
    Enligt mig så är ALLA In Flames album mina favoriter, även fast jag har lite svårt för de nya 'sounden' i den nya plattan. Men den bästa skiva de har gjort enligt mig är och förblir 'Clayman', den första plattan jag hörde och det var ungefär när den släpptes som jag fastnade för In Flames.

    2) Vad heter du(nick går bra)
    McYizh(Nick)

    3)Vilken adress skickan skivan till om du vinner (e-post för kontakt funkar också)
    Wollien_95@hotmail.com för vidare information om adress etc.

    SvaraRadera
  3. 1. Sounds of a Playground fading --- faktiskt! Känns fräsch och modern och Anders har aldrig låtit så bra som nu! Bakåtsträvare får tycka vad de vill ;) Whoracle ligger som stark tvåa.

    2. Flatrocker

    3. flatrocker(a)hotmail.com

    SvaraRadera