Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 22 juni 2011

Varning utfärdas

Häromkvällen/natten kollade jag och minstingen E den här filmen..

...och jag känner att det är på sin plats med en varning.
Maken till usel smörja var det nämligen mycket länge sen jag stötte på!
Det hade varit en sak om specialeffekterna varit dåliga, eller skådespelarinsatserna halvhjärtade, eller manuset skrivet av en femåring - men när allt händer samtidigt då blir det ju bara för mycket.
Håll undan!

För övrigt får man tacka för alla suveräna tips avseende nattligt nöje.
Beställning är lagd på "The Walking Dead" samt säsong 1-3 på "Deadwood"!

Sist för kvällen - en koll på Mest I Spelaren.
Den senaste veckan har jag valt att plocka ut enbart musik, och hoppas över film. Av naturliga skäl spelas det dock en hel del film på kvällarna nätterna, och sen senast har jag förutom misstagetn nämnt ovan även hunnit igenom de första tre filmerna i "Fast And Furious"-serien.
Banala historier som inte kräver att man kollar med mer än ett öga...
Nåväl, musik!


  • Black Country Communion "2" är nog inte riktigt lika bra som första plattan, trots den enorma musikalitet gänget besitter. Men det är fortfarande bra!

  • In Flames "Sounds Of A Playground Fading". Nja.. jo... nä.. recension snart. Sista dagen för tävlingen idag, dessutom. Missa inte det.

  • Black Stone Cherry "Between The Devil And The Deep Blue Sea". En besvikelse, faktiskt. Det verkar vara det erkänt svåra tredje albumet för killarna....

  • Morbid Angel "Entangled In Chaos". No thinking. No rules. Just death metal live, med en sån jävla känsla!

  • Whitesnake. Usel recension på Sweden Rock. Usel! Men jag gillar fortfarande bandet, och tuggar glatt i mig en massa gamla plattor. Just nu är det "Saints & Sinners" och "Come And Get It"-eran som gäller. Och senaste plattan "Forevermore" som faktiskt är riktigt bra.

Sist men inte minst - nu finns spelprogram och karta för oss som ska på Sonisphere. Kim har detaljerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar