Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 19 november 2009

Behemoth!

Ikväll smäller det, Behemoth gästar stan och intar Klubben!
Bandet är ett av de flitigast arbetande, och det garanterar i stort sett en bra show.
Det innebär också ett par saker.
Detta är det enda inlägget du får på bloggen idag. Rebellängeln ska ladda för kvällen!
Håll till godo med lite annan läsning istället, du hittar recensionen av årets giv "Evangelion" här, eller bloggen Shadow of the Norths tankar om bandets spelning i Göteborg här.
Eller så njuter du av kungliga låten "Ov Fire And The Void" live för allra första gången som ligger uppe som videoklipp nu, det funkar ju det med...

Dessutom betyder det att du får en recension av konserten på den här siten om huvud och kropp fungerar efter kvällens spelning. Det är ju inte helt säkert. Jag kan ju liksom inte lova.
Den polska besten har ju en tendens att kvadda som kommer i dess väg...

4 kommentarer:

  1. läste på shadows att du va nyfiken :)
    behemoth öppnar med " ov fire and the void "...förbered dig på en fantastisk kväll , de va grymt tunga i göteborg
    ha så kul

    SvaraRadera
  2. ...nyfiken var ju bara förnamnet.
    Grym spelning, otroligt snyggt visuellt dessutom!

    SvaraRadera
  3. Ja , visst va det ! Fick ni nått blod då ?

    SvaraRadera
  4. --> Anonym: Näe. Jag fegade och stod på balkongen. Fast å andra sidan såg jag rent jävulskt bra, så jag ångrar mig inte. Bilderna är tagna med mobilen - rätt bra ändå va?

    SvaraRadera