Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 27 november 2009

Recension Paradise Lost, Debaser 19/11

Nu har det gått någon dag, och de första intryck jag hade efter spelningen med Paradise Lost har snarare förstärkts än ändrats. Bandet kändes ganska oinspirerat, och gick mest på rutin, tycker jag. Tyvärr.
Dessutom grämer det mig än mer att jag missade Ghost Brigade och istället fick se Samael.
Allvarligt talat... trummaskin?
Jag trodde fanken att det var ett skämt när jag såg att killen hade ett halvt trumset & en keyboard sammankopplad...

Hur som helst, recensionen på Werock är uppe nu, du hittar den här, och vill du ha ännu en nyans av spelningen så rekommenderas Tomasz Swiesciaks recension på Rockfoto.nu.
Werock innehåller lite bilder tagna av undertecknad också, men generellt var det svårt att ta bra kort. Eller så var det kompetensbrist bakom kameran, det låter jag vara osagt.. jämför med bilderna på Rockfoto så har du nog svaret ungefär där! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar