Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 9 november 2009

Foo Fighters tar paus

Dave Grohl och gänget i Foo Fighters tar en längre paus, skriver Aftonbladet (http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article6086143.ab). Den nyligen släppte samlingsplattan sätter punkt, i alla fall för ett tag.
Trist, tycker bloggen.
Och givetvis rekommenderas att du tröstar dig med nämnda samlingsplatta.
Just nu har du också chansen att vinna den på Lennys blogg "En Portion Musik".
Inte mindre än 3 exemplar står på spel, och givetvis har Rebellängeln lämnat sitt bidrag om vilken låt som är bäst - "Best of You" från dubbel-CD'n "In Your Honour" får min röst.

Sugen på ett eget ex?
Kolla in tävlingen här: http://enportionmusik.blogspot.com/2009/11/en-portion-tavling.html

2 kommentarer:

  1. Oj, det kom som en överraskning för mig. Jag som trodde att de skulle börja spela ihop igen efter den där Facebookspelningen/repetitionen.
    Jaja, Dave kommer väl ha fullt upp med Them Crooked Vultures ett tag framöver, och vem vet, kanske vi får se Probot II så småningom. Och/eller kanske sätter han sig bakom trummorna för QOTSA igen.

    Tack för pluggen och bidraget iallafall. Jag kan säga så mycket som att än så länge så är chanserna för att vinna väldigt goda.

    SvaraRadera
  2. Jag hade hoppats se Dave hos Killing Joke igen, men det lär ju inte hända nu när originalsättningen är tillbaka.

    SvaraRadera