Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 11 november 2011

"Trends Are Temporary, Metal Is Forever"

Is it a man?
Is it a plane?
No - it's superman!
Eller. Ja, kanske inte. Det är istället Tom S, i vad som er ut att vara tunnelbanan. Typ.
Det kan nästan liknas vid en idolbild ovan, men det kan vi bjuda på.
Anledningen är nämligen karl'ns krönika på Werock nu. "Trends Are Temporary, Metal Is Forever".
Den hyllar, rätteligen, även Martin och Karin, två vardagshjältar och eldsjälar, och är på det hela en riktigt bra krönika.
Fast för den som hängt med på denna site så är det ju ingen hemlighet att jag gillar karl'ns (slyngelns? ungdomens?) skrivkonst. Du hittar Blogg I Fokus om The Great Nausea här!

Bra läsning en fredagkväll va?

8 kommentarer:

  1. Det enda problemet med den där bilden är Stones-patchen. Kan erkänna att jag inte direkt representar bandet.

    Bilden är tagen på eh...Ikea, i matsalen. Jag bjöd min dåvarande flickvän på köttbullar med potatis och lingonsylt. 8 kr per portion. Rimligt och romantiskt.

    SvaraRadera
  2. Äh, fotot är väl bra!?
    Och dessutom är köttbullar gott. Ex eller inte...

    SvaraRadera
  3. Stones loggan i mitt tycke är otroligt cool oavsett om man gillar bandet eller inte.

    SvaraRadera
  4. Mycket oväntat Stones. Mycket oväntat...! :-D

    SvaraRadera
  5. Stones: Wow. Öppensinnet. Kudos! =)

    SvaraRadera
  6. Tom S -> Jo, men har man "Stones" som nick, och loggan som avatar vore det väl själva f*n om man inte tyckte loggan var cool...
    ...lite som om jag skulle tycka att Entombeds låt "Chief Rebel Angel" sög gigantisk hästballe. Typ!

    SvaraRadera
  7. Mycket bra krönika och en värdig hyllning. Och ja jag håller med Tom.S och Rebällängeln-själv har jag tagit mitt nick från Crimson Thunder (frågan har varit uppe varifrån)

    SvaraRadera
  8. Mitt mest minnesvärda ögonblick från werock.se är förövrigt när det diskuterades huruvida mitt inlägg att jag såg fram emot Hammerfalls coverplatta "Masterpieces" var ironiskt eller uppriktigt. Då något frusterande, nu underhållande :D

    SvaraRadera