Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 10 augusti 2012

Bildspecial: Testament i Västerås, 9/8 2012

 Allvarligt talat - det är få gånger jag har ångrat att jag varit hemma så mycket som i torsdags.
När sommaren började verkade det som om jag skulle vara norrut denna helg (mamma fyller 60), men det visade sig att så blev intre fallet.
Det spelade mindre rol, jag missade Testaments spelning i Västerås ändå.
Tyvärr, om man lyssnar på alla som var där, för det var visst en grej i livet.
Ett av världens västa bästa liveband på en så liten klubb....

Nå. För oss som missade detta, vassegod. Här kommer lite bilder som kan göra oss gröna av avund. jag rekomenderar denna till!

Sista bilden visar The Woan och R2, som ibland förkommer i bloggens texter samt 3 Röster.
När jag såg den bilden kan jag säga att det var enda sak jag kände.

Just det.
Avundsjuka...






7 kommentarer:

  1. Snacka om att hälla salt i såren med den sista bilden. Först missa ett gig med ett av världens bästa band, sedan missa att hänga med Chuck Billy. Stackare...

    Du får nog dricka en extra Red Seal ikväll. :)

    SvaraRadera
  2. Såg dom på Skogsröjet igår. Lite kort gig, men vid Djävulens högra horn, vad tighta dom är. Dom smiskade igång den där stackars glam/mjukpops-festivalen så träden tappade löven i skogen bakom. Dom fick till en redig moshpit också som höll i sig hela konserten.

    SvaraRadera
  3. Guds kuk, varför var jag tvungen att jobba! Gah!

    SvaraRadera
  4. Det var svin bra, men de gjorde något unikt. Spelade fel och fick bryta i DNR, bara kul att se lite förvirring.

    SvaraRadera
  5. Jag var på spelningen i Västerås och kan bara säga en sak..magiskt!

    /Anders från Västerås

    SvaraRadera
  6. ...glömde ju. Stort tack till Magnus som levererade bilderna!!

    SvaraRadera
  7. Såg oxå giget på Skogsröjet igår. Riktigt bra!
    Tog en hel del bilder på festivalen igår och inlägg kommer på min blogg imorron kväll!

    SvaraRadera