Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 19 februari 2010

Tuskafestivalen i Finland....

...radar upp en rätt tung lineup.
Mastodon.
Testament.
Megadeth.
Bloodbath.
Hypocrisy.
Satyricon.

Bland annat. Går tydligen av stapeln i Helsingfors den 2-4:e juli, och egentligen kan man ju fråga sig... varför inte?
Det är fanken inte mer problems att åka båt till Helsingfors än att åka tåg till Göteborg, t ex.

Fast i år blir det inget.
just den helgen har jag lite andra planer.
Bröllop, till exempel. Mitt. Bäst att närvara... :)

5 kommentarer:

  1. Åhå, ser man på.
    Då får man passa på att gratulera i förskott då:)

    SvaraRadera
  2. jag vet att omröstningen om vad vi läsare vill se på bloggen är över, så jag kommer med ett förslag här istället:

    det vore skitkul om du kunde skriva lite om dina favoritbloggare! helst de som skriver om musik då

    det borde inte ta så mycket tid eller energi, kanske bara skicka ut ett frågeformulär som de kan svara på om typ favoritband, hatband, snyggaste skivomslag, vilka bloggar de själva läser och så vidare. lite som closeups "record collector", nördigt men intressant läsning

    kanske som ett nytt veckoinslag :)

    SvaraRadera
  3. Å jag hade en fundering om typ Close-up´s Soundcheck där ett antal personer säger vad de tycker om samma skivor. Fast det kanske inte är genomförbart, fast i dessa elektroniska tider så kanske!

    SvaraRadera
  4. Ah!
    Per & Johanna - tack för 2 bra idéer, jag tror båda är genomförbara. Det kräver lite trixande bara, och framförhållning. Roliga förslag! :)

    SvaraRadera
  5. Det var en massa tunga akter där.

    Stort grattis i förskott :)

    SvaraRadera