Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 4 mars 2010

Machine Head släpper upp fan...

...för att spela gitarr.
Jo, det är sant. När gänget besökte Österrike så står en snubbe med skylt i publiken och säger ungefär - "snälla, släpp upp mig och låt spela gura. Jag lovar att jag kan".
Robb Flynn gör det också. Plockar upp killen.
Som förstås visare sig vara tokgrym, och spelar hela "Aesthetics of Hate", komplett med solo och hela kvidevitten! Du hittar videon här, och naturligtvis måste man fundera om det var så smart av Machine Head. Hur många andra jeppar kommer stå med plakat i publiken på deras spelningar runt om i världen nu?

Kul i alla fall, riktigt kul. Tack Per för tipset!

3 kommentarer:

  1. METAL!: Alltid snabbast med det senaste! http://metalbastard.blogspot.com/2010/02/machine-head-feat-peter.html

    ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Tack för den, jag får helt enkelt hänga än mer på Metal Bastard.. :)

    SvaraRadera
  3. Det gjorde min dag! Fyfan va härligt :D

    SvaraRadera